måndag 18 mars 2013

Sista dagen

I morgon är sista lediga dagen efter operationen. Det ska bli kul att komma tillbaks till jobbet. Visst så har det varit skönt att vara hemma, men det kunde ha varit en ledighet som varit roligare.

Jag känner hur orken blir bättre och bättre för var dag som går. Behöver inte vila liks mycket som för 1,5v sen.

Nu börjar jag till och med att få ett sug efter träning. Får inte göra någon ansträngande träning på 6v efter operationen. Ska nästa torsdag på vattengympa. Det blir mer avkoppling än gympa. Får ta det försiktigt de första passen innan jag ökar på med styrka och kondition.
Är väldigt sugen på att införskaffa nya träningskläder och gympaskor. Jag får ut och spana på nya träningskläder. Inget som jag behöver nu. Tror till och med att jag kan vänta med det till nästa månad. Går allt som det ska så ska jag till Ullated då.

Idag har jag varit och fått akupunktur i min vänstra axel. Den gör fortfarande ont. Ska träffa en ny ortoped om 2v. Så jag får vänta med besked på hur prognosen ser ut.

Igår var vi iväg och köpte ett "nytt" akvarium. Ett åttakantigt, som vi ställt i en hörna i finrummet. Nu ser jag fram emot att få hjälpa till att inreda det. Men först så ska det grus/små sten i botten, sen vatten i det. Vi har ännu inte bestämt oss för vilken sorts fiskar vi ska ha i det. Men det är inte så bråttom med det.

Nej, nu ska jag gå och läggs mig.

Kram ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar