tisdag 4 september 2012

Uppdatering

Har haft en skön ledig dag. Fått gjort lite här hemma, inte så mycket som jag velat. Det beror på att jag knappt kunde komma ur sängen imorse. Min rygg hade lagt av under nattet. Den känns mycket bättre nu. Har varit iväg och hämtat ut mediciner samt handlat lite mat. Var även iväg och köpte lite pellets så att vi kan få varmvatten. Just nu värms det upp med el och det är inte så billigt. Tvättmaskinen har också fått jobba lite. Ikväll var vi iväg till djuraffären för att handla lite till fiskarna. På vägen hem åkte vi och hälsade på Freya och Hugo. Så glade ungarna blev av att se oss. Det blev massor av bus.

Hemma igen bestämde jag mig för att göra en uppdatering av mitt hår. Nu kan jag använda min hårförlängning igen. Det var ett tag sen jag gjorde det senast.
Så här blev resultatet. Jag är nöjd med det. Känns bara lite ovant då det var länge sen jag var mörkhårig med lite röda inslag i.

Skulle ha varit och lämnat blodprover i förmiddags, men det blev inte så. Får ringa till reumatologen i morgon och förklara för dem varför jag inte lämnat proverna.

Nu sitter jag i soffan med min lilla rosa dator i knät. Ska snart ner i källaren och hänga upp en sista maskin med tvätt. Efter det så ska jag fortsätta med min stickning. Har börjat på en kofta idag. Hittade ett mönster som jag gillade och jag hade material hemma så att jag kunde köra igång direkt.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar