torsdag 6 september 2012

Torsdag

Idag har det inte varit någon bra dag. Jag har haft så konstigt ont i kroppen, precis som att jag är på väg att bli sjuk och det vill jag inte. Har även varit jättetrött hela dagen. Slår vad om att jag kommer att jag säker kommer att bli sjuk lagom till min lediga helg. Jag ska göra allt som står i min makt för att hålla mig frisk.

Dagen på jobbet har varit otroligt seg. Marii (min arbetskamrat) och jag har diskat alla glasen idag och det är inte få. Diskmaskinen har fått arbeta för fullt. Det är så skönt att ha någon att dela sitt arbetspass med. Det gör att dagen gå så mycket fortare och att sega dagar blir så mycket roligare. Visst så finns det dagar då man bara vill vara ensam på jobbet, men det är bara till att säga till när man känner så. Alla så har vi rätt till att vara "ensamna" och få bli lämnade ifred.
 
Idag skulle våran älskade Roy fyllt 8 år.
Han är så saknad av oss alla här hemma. Tomrummet efter honom kommer ingen att kunna fylla. Han har för alltid en plats i våra hjärtan.
 
Nej, nu ska jag gosa ner mig i soffan och ta filten över mig. Kommer nog att fatta tag i min stickning.
 
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar