lördag 1 september 2012

Bra dag!!!

Fast det varit lite att göra på jobbet så har det varit en bar dag. Tror att min arbetskamrat har stor del i det och att jag mått bra. Vi har tjattrat och haft allmänt kul. Det är så här jag vill ha det på jobbet. Det gör att timmarna springer iväg. Vips så har klockan blivit så mycket att det snart är tid att åka hem.

Våra diskusar har lagt nya ägg idag. Denna gången hoppas vi på bättre lycka. Dom har inte lagt äggen på världens bästa ställe. Denna gången är det doppvärmaren som får vara ägghållare. Så vi har fått koppla bort den och satt i en annan. Vi vill ju inte att äggen ska bli kokta/stekta.

Ikväll så har jag fått gjort klart en tröja som jag stickat. Det är bara två knappar som saknas. Det kommer en bild på den senare.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar