lördag 15 september 2012

Frustration

Idag har det varit en sådan där dag med massor av frustration. Kan inte gå in på det något djupare, då det finns personer som läser denna blogg som inte ska föra vidare vad jag skriver. Det som hänt på jobbet kommer hädanefter att stanna där också. Jag vill inte vara den som sprider skvaller.

Min dag började inte så bra. Har en granne som tyckte att det var helt ok att skruva upp sin bilstereo på högsta volym kl 7 på morgonen. Denna person brydde sig inte om att det finns dom som behöver sin sömn för att kunna sköta sitt jobb. Jag blir så JÄVLA irriterad på dom som bara tänker på sig själva. Visst så får man spela musik, men det får vara under rimlig volym och att man tar hänsyn till sina grannar. Själva så skulle jag aldrig kunna göra såhär mor mina grannar.

Förutom frustrationene under dagen så har timmarna på jobbet gått väldigt fort. Jag/vi har haft att göra hela tiden. Kunderna har kommit och gått i en jämn ström under hela dagen. Vi har även fått gjort en regäl laddning med lasange.

När jag kom hem från jobbet så hade min älskling gjort middag. Det blev en god stek, pommes, brysselkål och sås. Detta var hur gott som helst och ännu ett bevis på att älsklingen verkligen kan laga mat. Men det var jag vetat länge att han kan.

Nej, nu ska jag ta tag i min virkning. Men först så ska jag sätta mig tillrätta under min värmefilt.

Kram

1 kommentar:

  1. Ibland kan man bli så irriterad på folk och fä.
    Var så himla länge sen jag kikade in så nu blir de ett snabb besök =)
    Hoppas du får en skön söndag, kram

    SvaraRadera