torsdag 17 oktober 2013

Tillbaka

Då var jag tillbaka på jobbet, efter några sjukdagar med magsjuka. Det har varit en hyfsat lugn dag. Kunderna har kommit och gått. Ja, ja man kan inte få allt här i världen. 

Innan jag åkte till jobbet, så skulle Ucko ut på en promenad. Hon tvärnitade i dörren, när hon insåg att regnet vräkte ner. Det fick lockas lite på henne. Väl ute så följde hon med uta några problem. Det var en blöt hund och blöt matte som kom hem. 
För mig blev det att få fram en torr jacka, innan jag satte mig i bilen mot jobbet. Idag hade jag min underbara arbetskamrat Marii med mig i bilen. Alltid lika kul att ha henne som resesällskap. Innan jobbet så bjöd hon mig på en latte från Bullen & Bönan. Den satt som pricken över i:et, en regnig dag som idag. 

Nej, nu ska jag mysa lite med Ucko innan vi tar våran kvällspromenad. 

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar