tisdag 15 oktober 2013

Magsjuka+GBP

Detta är ingen bra kombination. Sen jag gjorde min GBP för lite mer än 3,5 år sen, så har jag inte kunnat kräka. Min magsäck är förminskad och med denna förminskning så togs kräkreflexen bort. Detta är ett vanligt fenomen hos oss som gjort en GBP. 

Inatt vaknade jag med världens illamående. Allt jag ville var att kräkas, med det blev bara ulkningar för mig. Såhär höll jag på under någon timme. Det var väl inte såhär jag ville ha det på min lediga dag. Jag som skulle varit på vattengympa i morse. Det enda som jag inte strök från dagens måsten var tandläkaren. Mådde relativt hyfsat när jag var där. Skönt att ha det avklarat. 

Så min dag har spenderats på toa och sovandes. Har av förklarliga skäl inte fått i mig så mycket mat. Det har blivit lite gröt, som jag fick behålla, fast magen körde rundor med mig. Blir nog lite gröt till innan jag går och lägger mig. 

Natten får avgöra om det blir något jobb för mig imorgon. Vill jobba, men om jag känner mig så matt som jag är nu så blir det inget jobb. 

Nej, nu ska jag krypa ner under värmefilten en stund. 

Ni får ha det så underbart i höstmörkret!!!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar