tisdag 30 april 2013

Lång dag

Är trött och sliten efter en lång dag i bilen. Det beror på att jag kört halva Skåne runt idag. Detta beror på att min mamma bröt sin lårbenshals i söndagsmorse. Så idag har jag kört från mitt hem i Tomelilla till mammas hem i Skurup. Mamma behövde få upp lite saker hemifrån. Från Skurup så körde jag till min älskade vattengympa och akupunktur i Simrishamn. När det var klart körde jag vidare till Kristianstad. Nu sitter jag och slappar hemma i soffan. Inte så konstigt att jag är öm och sliten i kroppen. Det är inte bra för min ledgångsreumatism att sitta så mycket i bilen som jag gjort idag.

Idag är det 8 veckor sen jag fick gjort min korrigering på buken. Förutom att såret sprack för 4v sen (det är läkt nu), så är jag väldigt nöjd med resultatet. Nu har jag fått en platt mage jämfört med första operationen på buken.


 
Såhär ser resultatet ut. Bilderna tog jag efter min vattengympa tidigare idag.
Visst så har jag lite underhudsfett på magen. men det är inget som stör mig. Jag har en mycket plattare mage än vad jag aldrig haft tidigare.
 
Nästa vecka har jag planer på att försöka komma igång med träningen. Har varit en soffpotatis rent för länge nu. Vill vara i så god kondition jag kan vara inför min kommande operation av min vänstra axel. Väntar på att en operationstid ska dimpa ner i postlådan. Har väntat i 4v nu. Inget kul att gå och vänta och att ha ont, men det är bara till att göra det bästa av situationen.
 
Nej, nu ska jag titta lite på TV.
 
Kram

 

1 kommentar:

  1. Stackars din mamma!

    Vad spännande nära du är mig :) Bor mellan Kristianstad och Ystad ungefär ;)

    SvaraRadera