torsdag 18 april 2013

Sur och grinig

Ja, det är vad jag är ikväll. Vill inte gå närmre in på varför, då jag inte vill hänga ut personen som är föremålet. Inte för att jag kommer att sopa det under mattan. Jag kommer att reda ut det med peronen ifråga. 

I tisdags var jag iväg till vetrinären med mina katter då dom är förkylda. Vi trodde att det var våran gamla katt som var mest påverkad, då hon har astma. Men till våran förvåning så var hon den som var friskast. Lilla Mitzi är alltså den som är sjukast, då hon förutom förkylningen har feber. Skönt är att ingen av katterna är något nämnvärt påverkade av sin förkylning. Dom äter och dricker precis som vanligt. Det leks även lite då och då.

Innan jag åkte till vetrinären så var jag ute och gick en långpromenad. Fick nästan ihop 5 km på knappt 50 min. Det var hur underbart som helst att vara ute och röra på sig. Förhoppningsvis så kommer jag att ta en ny långpromenad till helgen då jag är ledig. En ledighet som är efterlängtad.

Idag fick jag åka akut till tandläkaren. Hade sen igår ont och och ilningar i en tand. Det visade sig att det var en lagning som började gå sönder. Alltså inte så konstigt att det började göra ont. Så hela eftermiddagen på jobbet har jag haft halva flabben bedövad. Tur att kunderna inte märkte något. Nu har bedövninge släppt sen en stund tillbaks. Skönt att flabben känns "normal" igen.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar