fredag 1 november 2013

Slarvmaja!!!!

Då har jag varit borta från bloggen 1 vecka. Har inte haft så mycket att skriva om. Allt flyter på som vanligt. 

Från och med idag så jobbar jag 50% Så när jag går av dagens pass, så är jag ledig 1 vecka. På måndag får jag göra ett besök på arbetsförmedlingen, så att dom får inskrivet att jag är deltidsarbetslös. Vill ju att det blir rätt från början. 

Imorgon ska jag och min arbetskamrat på maskerad. Det ska bli jättekul, då det är evigheter sen jag var ute och roade mig senast. Jag har fått äran att lägga en makeup på Marii. Hon ska vara en blodig kock. Själva så skör jag inte på något speciellt tema. Kommer dock att klä ut mig. Har införskaffat en svart/ceris lockig peruk. Till den blir det cerisa skor och ceris väska. Kommer att ha en svart klänning på mig. 

Nej, nu får jag återgå till arbetsuppgifterna. 

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar