måndag 2 juni 2014

Underbar dag

Min dag har varit helt underbar. Den började med vattengympa med välbehövlig värme och avslappning. 
Efter det var det en tur till läkaren för komplettering av mitt läkarintyg till sjukskrivningen. Fick ju avslag på sjukskrivningen, då läkaren inte förklarat tillräckligt varför jag inte klarar av (för tillfället) att söka jobb, de dagar jag inte är på rehabiliteringen. Nu får jag hoppas på att dom godkänner min sjukskrivning.

Hemma om en runda för lite lunch och rastning av hund. Efter det packa om ryggsäcken. Ucko och jag hade en date. För mig var det en bowenbehandling hos Victoria Lindh och för Uckos del bus med Victorias hundar. 
Behandlingen var hur behaglig som helst för min kropp. Inget som var påfrestande för mina leder. Det var min bindväv som fick sig ett uppvaknande 😃
Kände att min kropp verkligen var mottaglig för denna sortens behandling. Alltid kul att få prova på något nytt. 

Ucko fick busa med Victorias hundar. Det var mest Scott som hon lekte med. Dom sprang och studsade rundor. Det gällde till att se upp i svängarna så att man inte blev nedsprungen av det två vilddjuren 😍
Scott och Ucko fann verkligen varandra. 

Hemma igen så var Ucko och jag hur trötta som helst. Jag fick lite mat i magen innan jag tog en skön tupplur på 1 timme. Ucko passade också på att vila. 

Nu, ska jag snart gå och lägga mig. Är lika trött som jag var innan tuppluren. 

Kram ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar