måndag 14 oktober 2013

Strejk

Just nu känns det som att min kropp är på väg att strejka. Detta är en av baksidorna med att leva med ledgångsreumatism. För mig är det bara till att göra det bästa av situationen. 
För 3 veckor sen fick jag en kortison injektion i min vänstra höft. Den blev bra efter den injektionen. Nu börjar jag få problem med höften igen. Jag hoppas att vattengympan i morgon lindrar smärtan. 
Har ännu inte så ont att jag behöver en ny injektion. 

I morgon är jag ledig från jobbet. Dagen börjar med ett besök hos tandläkaren, för att laga ett hål. Efter det blir det vattengympa. Hemma igen får jag nog städa lite. Det beror helt och hållet på hur kroppen mår. Annars så har jag inga andra planer för morgondagen. 

Nog med gnällandet för denna gången. 

Nu ska jag slappa lite innan sängen kallar. 

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar