måndag 23 juli 2012

Avslappad

Så avslappad jag känner mig ikväll. Tror att det beror på massagen som jag var på tidigare idag. Just nu så är jag helt smärtfri i ryggen. Det är massörens förtjänst. Jag kommer garanterat att boka in fler massagetider. I långa loppet så tror jag att det kommer att vara värt varenda krona.

I eftermiddag tog jag mig en välförtjänt tupplur. Var så trött och avslappad efter massagen. Medans jag vilade så klippte min älskling en av våra häckar. Vi tog sen en fika innan vi åkte till tippen med spillet från häcken.

Hemma igen så fattade jag tag i diskborsten. Min älskling tog sig då en tupplur. För en stund sen kom vi hem från fiskaffären (zoo). Vi behövde införskaffa medel mot trådalger.

Nu sitter jag i soffan och är mätt och belåten. Ikväll bjöds det på korv med bröd. Kanske inte den bästa maten för mig, men gott var det. Ska nu dricka upp mitt kaffe innan det blir kallt.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar